Väska för trädgårdsredskap

Min mamma älskar att sy och handarbeta. Det senaste halvåret har hon ägnat åt att tillverka sybehörsväskor i olika modeller och storlekar. Jag har fått ett par stycken till min stickning. Senast jag var på besök hos henne hade hon några över som hon inte hade plats för längre. När jag såg en av dem utbrast jag att den hade varit perfekt för trädgårdsredskap om den hade varit lite större och i laminerat tyg.

I veckan hämtade mamma mig efter jobbet för en tur på stan. När jag öppnade bildörren till passagerarsätet stod den där. En stor, färgglad väska i laminerat tyg. Perfekt till just de redskap, fröer och tillbehör jag behöver för stunden.

Tack mamma ❤

IMG_0915 IMG_0919

2 Comments

Lägg till →

  1. Vad smidigt och vad fin den är!

    Gilla

Kommentera

